Publikacije
04. 03. 2015.
Marketingom protiv krize

Pravo pitanje je – koji su to troškovi kojih se valja odreći, a da se ne narušava efikasnost poslovanja, a pogotovo odnosi prema potrošačima?

04. 03. 2015.
Komuniciranje u marketingu

Poruka će biti uspješna ako je prilagođena strukturi potrošača, njihovim stajalištima, predodžbi, njihovom rangu vrijednosti, razumijevanju primatelja.

04. 03. 2015.
Kako motivirati osoblje u prodaji?

Čim uđete u neku prodavaonicu, odmah će vam pasti u oči ili ljubazan smiješak ili namršteno lice, prikladna odjeća ili nešto „bez veze”; osobe koje su spremne da vam pomognu, ili frustrirane „face”; kompetentnost u objašnjenju s jedne strane, ili ravnodušnost s druge; dociranje i „soljenje pameti” ili pažljivo slušanje kupca, ulaženje u dijalog koji on očekuje.

04. 03. 2015.
Kako mogu preživjeti i rasti „mali“?

Male se može podijeliti u nekoliko kategorija kao primjerice – trgovine iz susjedstva, specijalističke trgovine u lancu mode, elektronike, apoteka, uređenje vrtova… Svi oni trebaju imati ono što i veliki, ali kako do toga doći?

26. 02. 2015.
Živite za marku

Ako prodavač pokazuje svoj entuzijazam, životnu radost koja ga prožima, onda će to prenijeti i na kupca, stvoriti povjerenje i uvjerenje. U prodajnom razgovoru nije važno koliko prodavač zna, već je važnije kako se kupac osjeća.

26. 02. 2015.
Fokusiranjem do uspjeha

Odlučite li se za postavljanje ciljeva, vizije, misije i vrijednosti u privatnom životu i poslu, ono što izaberete, na to se treba fokusirati. Fokus znači posvećivanje zacrtanom cilju. Na njega se usredotočuje veći dio energije i napora.

Hvala Vam

Hvala Vam što ste zainteresirani za otključavanje vrata uspješnog poslovanja. Uskoro ću Vas kontaktirati na e-mail adresu koju ste ostavili.