Planiranje
06

Planiranje

Kako ostvariti svoje ciljeve


Uz uspješan i provediv marketinški plan postiže se koordinacija aktivnosti usmjerenih na realizaciju ciljeva.
Revizijom tržišnog poslovanja te analizama vlastitih snaga, slabosti, prilika i prijetnji počnite sistematično razmišljati o planskom usmjeravanju resursa. Unaprijedite komunikaciju te izbjegnite rizike na putu od koncepta do rješenja.

“Zvonko Pavlek je kreativni čovjek, osebujni motivator, temperamentni erudit, veliki znalac i marketinški mag. Od njega sam naučio mnogo, a posebno jednu važnu stvar: da svaki proizvod, kampanja, pojedinac, društvo, regija ili kompanija mora imati svoju „priču“, posebnost, izvornost i diferenciranost. To saznanje može se primijeniti u svim sferama poslovnog i osobnog života (što i osobno činim kadgod mogu).”
Doc.dr.sc, Davor Perkov
Profesor DIU Libertas
Stvarao sam uspješnice na koje sam ponosan, sve svoje znanje želim podijeliti s vama i zato mi se slobodno javite. Veselim se zajedničkoj suradnji u kojoj ćemo doći do pravih rješenja, vaših ključeva za uspješno poslovanje.













    [uslugedropdown]

    Hvala Vam

    Hvala Vam što ste zainteresirani za otključavanje vrata uspješnog poslovanja. Uskoro ću Vas kontaktirati na e-mail adresu koju ste ostavili.