Optimizacija
03

Optimizacija

Kako izabrati profitabilne projekte


Ograničene resurse nemojte trošiti na sve proizvode, fokusirajte se samo na one koji su perspektivni i donose profit.
Korištenjem Bostonske matrice („Upitnici“, „Zvijezde“, „Muzare“, „Psi“) te prilagođene GE matrice (atraktivnost, poslovna snaga) i strategije category managementa pronaći ćemo ključne proizvode koji će Vam omogućiti dugoročan razvoj.

“Vas se mora doživjeti „uživo“, a to ljudi osjete odmah pri prvom susretu sa Vama.”
Malik Čabaravdić
Marketing Manager
Stvarao sam uspješnice na koje sam ponosan, sve svoje znanje želim podijeliti s vama i zato mi se slobodno javite. Veselim se zajedničkoj suradnji u kojoj ćemo doći do pravih rješenja, vaših ključeva za uspješno poslovanje.

Hvala Vam

Hvala Vam što ste zainteresirani za otključavanje vrata uspješnog poslovanja. Uskoro ću Vas kontaktirati na e-mail adresu koju ste ostavili.