Budžetiranje
05

Budžetiranje

Kako ostvariti najveći učinak


Budžet je rezultat projektiranja koje je povezano s ciljevima i zadaćama koje oglašavanje treba ispuniti u sklopu marketing programa.
Načini kupovine robe utječu na strukturu budžeta, dok na njegovu visinu utječu ciljevi komuniciranja, potrebne informacije i mogućnosti financijskog alimentiranja. Najveći ćete učinak postići kombinacijom zanimljivog PR-a i on-line prisutnosti.

“Suradnja s Vama, to je bilo jako lijepo razdoblje mog profesionalnog života koje mi je puno dalo, a od Vas sam naučio najviše od svih ljudi s kojima sam radio u ove 22 godine radnog iskustva. Za mene ste bili i budete uzor lidera koji motivira ljude i stvara kreativnu radnu atmosferu.”
Ivica Punčikar
Managing Direktor
Stvarao sam uspješnice na koje sam ponosan, sve svoje znanje želim podijeliti s vama i zato mi se slobodno javite. Veselim se zajedničkoj suradnji u kojoj ćemo doći do pravih rješenja, vaših ključeva za uspješno poslovanje.

Hvala Vam

Hvala Vam što ste zainteresirani za otključavanje vrata uspješnog poslovanja. Uskoro ću Vas kontaktirati na e-mail adresu koju ste ostavili.