Branding
02

Branding

Kako stvoriti uspješnu robnu marku


Stvorite brand koji će zadobiti povjerenje potrošača, a ne onaj s kojim ćete se protiv konkurencije boriti samo nižom cijenom.
Branding je rezultat pozicioniranja kojim se stvaraju identitet, obilježja različitosti i ideje marke te njezina relevantnost za potrošača. On uključuje i upravljanje signalima kojima se ideja prenosi do potrošača s ciljem da je on osjeti, doživi i prihvati.

“Vašom upornošću, strpljenjem i ponekim konstruktivnim špotanjem jako ste me zainteresirali za izgradnju najbolje marke.”
Edita Hadžić
Chief Executive Officer
Stvarao sam uspješnice na koje sam ponosan, sve svoje znanje želim podijeliti s vama i zato mi se slobodno javite. Veselim se zajedničkoj suradnji u kojoj ćemo doći do pravih rješenja, vaših ključeva za uspješno poslovanje.

Hvala Vam

Hvala Vam što ste zainteresirani za otključavanje vrata uspješnog poslovanja. Uskoro ću Vas kontaktirati na e-mail adresu koju ste ostavili.