Blog
“Naučio sam razmišljati o tome što bih htio da publika pamti!”
03. 04. 2019.u Poslovne vještine

Kako do novih proizvoda – 3. dio

Poduzetnost se blokira u slučaju kad se odgovornost svede samo na propuste. Zato se rizici moraju identificirati proaktivno i jasno se istaknuti, objaviti. Na taj se način njihov utjecaj smanjuje i tim dobiva prostor za djelovanje.

02. 04. 2019.u Poslovne vještine

Kako do novih proizvoda – 2. dio

Zamislite si lijevak koji je u početku širok i sužava se kad se odabere prava ideja koja ide u realizaciju. Upravljanje lijevkom znači stvaranje ravnoteže između kreativnosti koja traži širinu i suženog prostora u kojem nastupa odabir.

01. 04. 2019.u Poslovne vještine

Kako do novih proizvoda – 1. dio

U početnoj fazi razvoja inovacija dolazi do izražaja sposobnost brzog reagiranja. Kako vrijeme protječe postepeno pada, a raste znanje o tržištu. Treba naći optimum. Što vrijeme brže odmiče, raste i rizik zbog novih tendencija i zbog konkurencije, jer drugi ne spavaju.

25. 02. 2015.u Poslovne vještine

Kako biti uspješan u PowerPoint prezentaciji

PowerPoint je postao način suvremenog komuniciranja među ljudima, bilo u poslu, edukaciji, znanstvenim postignućima, zabavi… U biznisu je to čak i kriterij uspješnosti. Poslovni ljudi, lideri, prodaju svoje ideje, djeluju, uvjeravaju. Zato njihove prezentacije moraju biti optimalno strukturirane i iznesene.

25. 02. 2015.u Poslovne vještine

David pobijedio Golijata i ušao u Guinnessovu knjigu rekorda

2003. godine se Vispak u BiH našao u delikatnoj situaciji. Niknulo je nekoliko stotina pržionica kave, a onda su došla dva Golijata – Grand kafa i Don kafé, koje su iza sebe imale kapital i spremnost da se etabliraju na tržištu koje se još nije profiliralo.

Hvala Vam

Hvala Vam što ste zainteresirani za otključavanje vrata uspješnog poslovanja. Uskoro ću Vas kontaktirati na e-mail adresu koju ste ostavili.