Blog
“Naučio sam razmišljati o tome što bih htio da publika pamti!”
03. 04. 2019.u Poslovne vještine

Kako do novih proizvoda – 3. dio

Poduzetnost se blokira u slučaju kad se odgovornost svede samo na propuste. Zato se rizici moraju identificirati proaktivno i jasno se istaknuti, objaviti. Na taj se način njihov utjecaj smanjuje i tim dobiva prostor za djelovanje.

02. 04. 2019.u Poslovne vještine

Kako do novih proizvoda – 2. dio

Zamislite si lijevak koji je u početku širok i sužava se kad se odabere prava ideja koja ide u realizaciju. Upravljanje lijevkom znači stvaranje ravnoteže između kreativnosti koja traži širinu i suženog prostora u kojem nastupa odabir.

01. 04. 2019.u Poslovne vještine

Kako do novih proizvoda – 1. dio

U početnoj fazi razvoja inovacija dolazi do izražaja sposobnost brzog reagiranja. Kako vrijeme protječe postepeno pada, a raste znanje o tržištu. Treba naći optimum. Što vrijeme brže odmiče, raste i rizik zbog novih tendencija i zbog konkurencije, jer drugi ne spavaju.

12. 01. 2016.u Strategija

Kako stvoriti interakciju prodajne sile i oglašavanja?

Uvođenje Vegete u Češku - «Zlatni Prag u plavom» je bio glavni događaj u toj zemlji 1994. godine. Probna akcija je izvedena u Zlinju i potpuno je uspjela. Pragom je u dva tjedna šetalo 6o pantomimičara u plavom, kružili su plavi automobili, plave zastave, veliki plakati, a na njima plave lutkice jednog Vegetinog spota. Djeca su krala te lutkice, a one su se pojavljivale i u živo na ulicama Praga, glazba u plavom je svirala, uz podjelu recepata s jelima na koje su Pražani ponosni...Vegeta je tamo skočila s 11% na 52% tržišnog udjela.

25. 02. 2015.u Poslovne vještine

Kako biti uspješan u PowerPoint prezentaciji

PowerPoint je postao način suvremenog komuniciranja među ljudima, bilo u poslu, edukaciji, znanstvenim postignućima, zabavi… U biznisu je to čak i kriterij uspješnosti. Poslovni ljudi, lideri, prodaju svoje ideje, djeluju, uvjeravaju. Zato njihove prezentacije moraju biti optimalno strukturirane i iznesene.

25. 02. 2015.u Strategija

Testirati i testirati, bez većih ulaganja

Moj bečki kolega Thomas mi je krajem 90-ih predložio da radimo na testiranju oglašivačkih rješenja. Imamo ih desetak i došli smo do uspješnog know-how. Pošli smo od pravila oglašavanja, istraživali i kreirali testove.

Hvala Vam

Hvala Vam što ste zainteresirani za otključavanje vrata uspješnog poslovanja. Uskoro ću Vas kontaktirati na e-mail adresu koju ste ostavili.